Warhammer 40,000: Gladius - Relics of War
Warhammer 40,000: Gladius – Relics of War, Warhammer evreninde geçen ilk sıra tabanlı 4X strateji oyunu ile sana dehşet ve şiddet dolu bir dünya sunuyor. Zorlayıcı Yapay Zekâ ile yüzleş ya da dünyanın dört bir yanındaki arkadaşlarınla veya yabancılarla iş birliği yap ya da mücadele et.