Warhammer 40,000: Rogue Trader - Season Pass 2
Two new journeys await in the grim darkness of the Koronus Expanse. Claim Apperance pack DLC and both expansions for Rogue Trader at a reduced bundle price. Each story provides around 15 hours of content.
Delve into a secret vault curated by Trazyn the Infinite himself. Discover Trazyn’s obsession with the Von Valancius dynasty, and choose whether to disrupt or fulfill his plans. Explore a glimpse of his fabled collection, claim priceless relics, and face off against guardians that defy understanding. A new companion joins your retinue with a distinct combat style that reshapes battlefield tactics. This expansion brings a new questline, a new mechanic — implants — that can be used strategically in battle, and a deeper dive into Necron conflicts.
Venture into the Processional — a massive, otherworldly graveyard of ships lost to the void. What begins as a search for riches turns into a descent into the unknown. Navigate shifting corridors, avoid ancient traps, and uncover strange truths that defy logic. A new companion joins your crew — someone shaped by this impossible place. This expansion introduces new story, a mysterious new region, unique enemies and some fresh gameplay mechanics.
Abelard, bring me the mirror! Travel across the Koronus Expanse with fresh flair. This appearance pack for Warhammer 40,000: Rogue Trader includes seven distinctive hairstyles — four for male and three for female characters — as well as four custom augmetic implants for personalizing your Lord Captain. Whether you're forging alliances or bringing down your enemies, let your appearance embody power.