Warhammer 40,000: Rogue Trader - Season Pass 2
Dwie nowe wyprawy czekają w ponurym mroku Sektora Koronus. Zgarnij pakiet wyglądu i oba dodatki Rogue Trader razem, w niższej cenie. Każda historia to około 15 godzin zawartości.
Wejdź do tajnego skarbca strzeżonego przez samego Trazyna Nieskończonego. Odkryj obsesję Trazyna na punkcie dynastii Von Valancius i wybierz, czy chcesz zakłócić czy zrealizować jego plany. Odkryj fragment jego słynnej kolekcji, przejmij bezcenne artefakty i zmierz się z niemieszczącymi się w głowie strażnikami. Do twojej świty dołącza nowy towarzysz o charakterystycznym stylu walki, który zmieni taktykę na placu boju. Dodatek ten to nowa seria zadań, nowa mechanika (implanty, których można użyć strategicznie w walce) oraz dokładniejsze spojrzenie na konflikty wśród Nekronów.
Ruszaj do Procesji – ogromnego cmentarzyska okrętów zaginionych w próżni, które wydaje się być nie z tego świata. To, co rozpoczyna się jak poszukiwania bogactw, zmienia się w zejście ku nieznanemu. Przemierzaj zmieniające się korytarze, unikaj starożytnych pułapek i odkryj dziwne prawdy, które przeczą logice. Do twojego oddziału dołącza nowy towarzysz – ktoś ukształtowany przez to niewiarygodne miejsce. Ten dodatek to nowa fabuła, tajemniczy nowy region, wyjątkowi wrogowie i kilka świeżych mechanik rozgrywki.
Abelardzie, lustro, proszę! Przemierzaj Sektor Koronusa ze stylem. Pakiet wyglądu do Warhammer 40,000: Rogue Trader zawiera siedem unikalnych fryzur — cztery dla męskich postaci i trzy dla żeńskich — oraz cztery specjalne implanty augmentacyjne do spersonalizowania Lorda Kapitana. Niezależnie od tego, czy twoją misją jest zawieranie sojuszy, czy niszczenie wrogów, twój wygląd może odzwierciedlać twoją moc.