Warhammer 40,000: Shootas, Blood & Teef
Przez wiele stuleci planeta Alfa produkowała niezbędne materiały na wojny toczące się w sektorze Armagedonu. Ta planeta wabi wielu osobników – w tym herszta Ogruka Gutrekkę. Po przybyciu na tę planetę Gutrekka zabrał twojego najcenniejszego paszczuna z włosami. Przepełniła cię chęć zemsty. Przysięgasz, że zrobisz wszystko, aby odzyskać swojego paszczuna i udowodnić, że nikt ci nie dorównuje siłą! Tak włąśnie zaczyna się twoja przygoda na Luteusie Prime.
Warhammer 40,000: Shootas, Blood & Teef to ręcznie rysowana przygodówka 2D, która zabierze cię w szaloną przejażdżkę pełną dakka, krwi i eksplozji! Przebij się przez miasto kopcowe Luteus Prime, walcząc z ludźmi, orkami i kultystami genokradów, aby ostatecznie odzyskać swoje piękne włosy z rąk herszta Gutrekki!
Wybierz swoją klasę – do dyspozycji masz cztery różne postacie – z których każda ma własny, unikatowy zestaw „narzędzi” zgodny z tradycją Warhammer 40,000.
Zmierz się w bitce z rywalami w epickiej bitwie na poważne, aby przekonać się, kto tu jest najtwardszym orkiem! Na arenie może zawalczyć maksymalnie czterech chopaków naraz – zarówno online, jak i w lokalnym PvP.
Niesamowita heavymetalowa ścieżka dźwiękową autorstwa Deona van Heerdena powali cię z nóg.