Warhammer 40,000: Shootas, Blood & Teef
Alpha gezegeni, asırlardır Armageddon sektöründe süregelen savaşlarda çok ihtiyaç duyulan malzemeyi üretiyor. Pek çok kişi gibi büyük Savaş Şefi Ogruk Gutrekka da gezegenin cazibesine kapılır. Gezegene vardığında Gutrekka, tüylü toparlağını çaldı. İntikam hırsıyla dolup taştın; tüylü toparlağını geri almak ve en güçlünün kim olduğunu kanıtlamak için ne gerekiyorsa yapmaya ant içtin! Böylece Luteus Prime'daki maceran başlıyor.
Warhammer 40,000: Shootas, Blood & Teef seni dakka, vahşet ve patlamalarla dolu vahşi bir yolculuğa çıkaran elle çizilmiş bir 2D aksiyon macera oyunudur! Luteus Prime şehrinde yolunu bul; İnsanlar, Orklar ve Genestealer kültistleriyle savaş ve nihayetinde Savaş Şefi Gutrekka'nın ellerinden sevimli tüylü toparlağını geri al!
Sınıfını belirle, her biri Warhammer 40,000 hikâyesine uygun kendi eşsiz teçhizat setine sahip dört farklı karakter arasından seçim yap.
Savaş grubundaki en kötü Ork'un kim olduğuna karar vermek için topyekün destansı bir savaşta rakiplerine karşı mücadele et! En fazla dört oyuncu hem çevrimiçi hem de yerel PvP'de arenada mücadele edebilir.
Deon van Heerden’in bestelediği inanılmaz heavy metal müziği ile kendini oyuna kaptır.