Warhammer 40,000: Space Marine 2 - 4K Texture Pack
Download the official Warhammer 40,000: Space Marine 2 4K Texture Pack to enhance your game with the sharpest, most stunning textures the 41st millennium has to offer. To install it, simply download this content and make sure to restart the game. Please note that, compared to the base game, this DLC requires the following minimum system requirements: OS: Windows 10 (1903 min)/11 64-bit Processor: 12 CPU cores, AMD Ryzen 9 5900X / Intel Core i7-12700 Memory: 16 GB RAM Graphics: 12 GB VRAM, AMD Radeon RX 6800 XT / Nvidia GeForce RTX 3080 DirectX: Version 12 Storage: 160 GB available space Additional Notes: SSD required. 30 FPS in 3840x2160 with the "Ultra" (4K) preset.