Warhammer 40,000: Space Marine 2 - 4K Texture Pack
Resmi Warhammer 40,000: Space Marine 2 4K Texture Pack'i indirerek oyunu 41. milenyumun sunduğu en keskin, en büyüleyici dokularla zenginleştir. Yüklemek için bu içeriği indirmen yeterli, sonrasında oyunu yeniden başlatmayı da unutma.Temel oyuna kıyasla bu DLC için minimum sistem gereksinimlerinin aşağıdaki gibi olduğunu lütfen unutma: İşletim Sistemi: Windows 10 (1903 min.)/11 64-bit İşlemci: 12 CPU çekirdeği, AMD Ryzen 9 5900X / Intel Core i7-12700 Bellek: 16 GB RAM Ekran Kartı: 12 GB VRAM, AMD Radeon RX 6800 XT / Nvidia GeForce RTX 3080 DirectX: Version 12 Depolama: 160 GB kullanılabilir alan Ek Notlar: SSD gereklidir. "Ultra" (4K) ön ayarlı 3840x2160 30 FPS.