Space Marine 2 - Digital Artbook + OST Bundle
Dive into the creative process and the amazing craft behind the creation of Warhammer 40,000: Space Marine 2 with its official, 83-page digital artbook compiling never-before-seen concept art, 3D models and rich testimonies by the development team.
Journey to the 41st millennium and experience it in all of its grimdark glory with the original Warhammer 40,000: Space Marine 2 soundtrack, bringing you 29 majestic tracks by composers Nima Fakhrara, Steve Molitz and Vikram Shankar (Silent Skies).