Space Marine 2 − Digital Artbook + OST Bundle
Zanurz się w proces kreacji i niesamowite rzemiosło stojące za powstaniem Warhammer 40,000: Space Marine 2, dzięki oficjalnemu cyfrowemu artbookowi zawierającemu na 83 stronach niepublikowane dotąd grafiki koncepcyjne, modele 3D i obszerne wypowiedzi członków zespołu developerskiego.
Wybierz się w podróż do 41. tysiąclecia i doświadcz go w całej jego ponurej chwale dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej do Warhammer 40,000: Space Marine 2, przynoszącej ci 29 majestatycznych utworów autorstwa Nima Fakhrary, Steve'a Molitza i Vikrama Shankara (Silent Skies).