Space Marine 2 - Digital Artbook + OST Bundle
Daha önce hiç görülmemiş konsept sanat, 3 boyutlu modeller ve geliştirme ekibinin zengin ifadelerini bir araya getiren 83 sayfalık resmî dijital sanat kitabıyla Warhammer 40,000: Space Marine 2'nin oluşumunun ardındaki yaratım sürecini ve müthiş işçiliği gör.
Besteciler Nima Fakhrara, Steve Molitz ve Vikram Shankar (Silent Skies) tarafından sunulan görkemli 29 parçanın yer aldığı orijinal Warhammer 40,000: Space Marine 2 oyun müziğiyle 41. milenyuma yolculuk yap ve zamanın tüm kasvet dolu şanını deneyimle.