Space Marine 2 - The Art and Making of
Zanurz się w proces kreacji i niesamowite rzemiosło stojące za powstaniem Warhammer 40,000: Space Marine 2, dzięki oficjalnemu cyfrowemu artbookowi zawierającemu na 83 stronach niepublikowane dotąd grafiki koncepcyjne, modele 3D i obszerne wypowiedzi członków zespołu developerskiego.