Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Black Templars Champion Pack
Forever crusade against the enemies of Humanity with the Black Templars Champion Pack, granting you a unique full-body Power Armour skin for the Bulwark class and a Power Sword skin featuring the colours and iconography of the Black Templars.
The cosmetics in this Pack can only be equipped in the game’s Operations and Eternal War modes.