Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Black Templars Champion Pack
Wyrusz na niekończącą się krucjatę przeciw wrogom ludzkości dzięki pakietowi Black Templars Champion Pack, w którym znajdziesz skórki pełnego pancerza wspomaganego ostoi oraz miecza wspomaganego noszące barwy i symbole Czarnych Templariuszy.