Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Black Templars Champion Pack
İstihkâm sınıfı için tüm vücudu kaplayan Güç Zırhı görünümü ve Kara Tapınak Şövalyelerinin renkleri ve simgesini taşıyan Güç Kılıcı görünümü veren Black Templars Champion Pack ile İnsanlığın düşmanlarına karşı sonsuz bir sefere çık.
Bu Pakette yer alan görünüş eşyaları oyunun yalnızca Operasyonlar ve Ebedî Savaş modlarında kuşanılabilir.