Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Blood Angels Champion Pack
Unleash your wrath in the name of Sanguinius with the Blood Angels Champion Pack, granting you a unique Power Armour skin for the Tactical class, and exclusive skins for the Jump Pack and Chainsword.