Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Blood Angels Champion Pack
Taktik sınıfı için özel bir Güç Zırhı görünümü, Zıplama Çantası ve Testereli Kılıç için özel görünümler içeren Blood Angels Champion Pack ile Sanguinius adına tüm gazabını göster.