Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Blood Angels Cosmetic Pack
Purchasing this bundle makes some of its content unlockable in the customization menu. You can unlock its associated content with requisition points obtained in PvP and PvE modes. For more details, please check the descriptions of each Pack.
Unleash your wrath in the name of Sanguinius with the Blood Angels Cosmetic Pack!