Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Carcharodons Cosmetic Pack
Swallow the enemies of the Imperium in your jagged maws with the Carcharodons Cosmetic Pack! Add 5 unique armour pieces to your Armoury and honour the mysterious prowlers of the outer dark. This DLC is available as part of the Season Pass 2.