Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Carcharodons Cosmetic Pack
Díky balíčku Carcharodons Cosmetic Pack rozsápete nepřátele Impéria svými hrozivými chřtány! Přidejte do své zbrojnice 5 jedinečných dílů zbroje a uctěte záhadné slídily z vnější temnoty.