Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Carcharodons Cosmetic Pack
Slug fjenderne af Imperiet med dit takkede gab med Carcharodons Cosmetic Pack! Føj 5 unikke stykker panser til dit arsenal, og ær de mystiske listetyve fra det ydre mørke.