Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Carcharodons Cosmetic Pack
Telan musuh Imperium dalam rahang bergerigi anda dengan Carcharodons Cosmetic Pack! Tambahkan 5 kepingan perisai unik pada Armoury anda dan hormati penjelajah misteri kegelapan luar.