Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Dark Angels Chapter Pack
Få et Dark Angels-inspireret Champion-skin til hele kroppen til Bulwark-klassen og hans stormskjold.
Over 40 kosmetiske genstande og mærker fra 8 Dark Angels Successor-kapitler. Se herunder.