Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Pek Dark Angels Chapter
Sarungkan warna kebanggaan Dark Angels dengan Pek Dark Angels Chapter! DLC ini mengandungi skin eksklusif Champion untuk Bulwark berserta perisainya, tiga skin senjata, dan lebih daripada 40 item kosmetik daripada 8 Dark Angels Successor Chapter.
Lebih daripada 40 item kosmetik dan decal daripada 8 Chapter Pewaris Dark Angels. Lihat senarai di bawah.