Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Imperial Fists Champion Pack
Purchasing this bundle makes some of its content unlockable in the customization menu. You can unlock its associated content with requisition points obtained in PvP and PvE modes. For more details, please check the descriptions of each Pack.
Honour your Chapter's proud martial heritage with the Imperial Fists Champion Pack, granting you a unique full-body Power Armour skin for the Tactical class and a Plasma Incinerator skin featuring the colours and iconography of Rogal Dorn’s sons.