Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Iron Hands Chapter Pack
Rise above the concerns of flesh with the Iron Hands Chapter Pack, for the flesh is weak! This Pack contains over 25 cosmetic items and heraldry for 4 Iron Hands Successor Chapters. This DLC is available as part of the Season Pass 2.