Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Iron Hands Chapter Pack
Hæv dig over kødets behov med Iron Hands Chapter Pack, for kødet er svagt! Denne pakke indeholder over 25 kosmetiske genstande og heraldik til 4 Iron Hands Successor-kapitler. Denne DLC er tilgængelig som en del af sæsonpas 2.