Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Iron Hands Chapter Pack
Odrzuć cielesne zmartwienia z pakietem Iron Hands Chapter Pack. Ciało jest słabe! Ten zestaw zawiera ponad 25 przedmiotów kosmetycznych i herbów z 4 zakonów dziedzicznych Żelaznych Dłoni. To DLC wchodzi w skład przepustki sezonowej 2.