Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Iron Hands Chapter Pack
Bu paketi satın aldığında, içeriğinin bir kısmı özelleştirme menüsünde kilidi açılabilir hale gelir. İlgili içeriğin kilidini, PvP ve PvE modlarında elde edilen el koyma puanlarıyla açabilirsin. Daha fazla ayrıntı için lütfen her Paketin açıklamalarına göz at.