Warhammer 40,000: Space Marine 2 − Macragge’s Chosen DLC
Dumnie prezentuj barwy Ultramarines na swoim pancerzu wspomaganym i broniach dzięki kosmetycznemu DLC Macragge’s Chosen, które zawiera unikatowy naramiennik ze wzorem Crux Terminatus oraz ekskluzywne skórki miecza łańcuchowego i karabinu boltowego.
Wszystkich przedmiotów kosmetycznych z DLC Macragge’s Chosen można używać zarówno w kampanii, jak i trybie wieloosobowym Warhammer 40,000: Space Marine 2.