Space Marine 2 - Macragge's Chosen DLC
Crux Terminatus tasarımlı benzersiz bir omuz zırhı ve Testereli Kılıcınla Bolt Tüfeğin için özel görünümler veren Macragge's Chosen görünüş DLC'si ile Ultramarine'lerin şanlı renklerini Güç Zırhında taşı.
Macragge's Chosen görünüş eşyalarının tümü, Warhammer 40,000: Space Marine 2'nin sefer ve çok oyunculu modlarında kuşanılabilir.