Space Marine 2 - Original Soundtrack
Journey to the 41st millennium and experience it in all of its grimdark glory with the original Warhammer 40,000: Space Marine 2 soundtrack, bringing you 29 majestic tracks by composers Nima Fakhrara, Steve Molitz and Vikram Shankar (Silent Skies).
Combining thunderous, warring drums with raucous, adrenaline-infused strings and brass, the Space Marine 2 OST captures the galactic scale of war, the immediate peril facing humanity and the superhuman power of the Space Marines like never before.