Space Marine 2 – Original Soundtrack
Wybierz się w podróż do 41. tysiąclecia i doświadcz go w całej jego ponurej chwale dzięki oryginalnej ścieżce dźwiękowej do Warhammer 40,000: Space Marine 2, przynoszącej ci 29 majestatycznych utworów autorstwa Nima Fakhrary, Steve'a Molitza i Vikrama Shankara (Silent Skies).
Łącząca grzmiące, wojenne bębny z hałaśliwymi, pełnymi adrenaliny smyczkami i instrumentami dętymi blaszanymi, oficjalna ścieżka dźwiękowa do Space Marine 2 jak nigdy wcześniej oddaje galaktyczną skalę wojny, bezpośrednie zagrożenie stojące przed ludzkością i nadludzką moc Space Marines.