Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Raptors Cosmetic Pack
Wield misdirection and strike enemies by surprise with the Raptors Cosmetic Pack, a collection of 5 armour pieces honouring their iconic stealth capabilities.
With a helmet, left pauldron, right pauldron, breastplate, and a cape available in two variants, you'll be able to mix and match across various classes to create unique armour sets that personify the Raptor’s signature combat doctrine.
The cosmetics in this DLC can only be equipped in the game’s Operations, Siege, and Eternal War multiplayer modes.