Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Raptors Cosmetic Pack
Dengan topi keledar, pauldron kiri, pauldron kanan, pelindung dada dan jubah yang tersedia dalam dua varian, anda boleh menggabungkan pelbagai kelas untuk mencipta set perisai unik yang melambangkan doktrin tempur istimewa Raptor.
Kosmetik dalam DLC ini hanya boleh dipakai dalam mod berbilang Operations, Siege dan Eternal War.