Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Raptors Cosmetic Pack
Mieszaj szyki wrogów i atakuj ich z zaskoczenia dzięki Raptors Cosmetic Pack – zbiorowi 5 elementów pancerza podkreślających skrytą naturę ich właścicieli.Raptors Cosmetic Pack jest częścią przepustki sezonowej 2 do gry Warhammer 40,000: Space Marine 2.
Przedmiotów kosmetycznych z tego DLC można używać tylko w trybach wieloosobowych Operacje, Oblężenie i Wieczna Wojna.