Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Raptors Cosmetic Pack
Yırtıcı Kuşların efsane gizlenme yeteneklerini onurlandıran 5 zırh parçasından oluşan koleksiyonun yer aldığı Raptors Cosmetic Pack ile düşmanların dikkatini dağıt ve onlara sürpriz bir saldırı yap.Raptors Cosmetic Pack, Warhammer 40,000: Space Marine 2 Sezon Bileti 2 kapsamında mevcuttur.
Bu DLC'de yer alan görünüş eşyaları oyunun Operasyonlar, Kuşatma ve Ebedî Savaş çok oyunculu modlarında kuşanılabilir.