Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Raven Guard Champion Pack
Strike from the darkness with the Raven Guard Champion Pack! Fast and lethal, this DLC grants you an exclusive Raven Guard Champion skin for the Assault class and a unique Bolt Pistol weapon skin.