Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Raven Guard Champion Pack
Slå til fra mørket med Raven Guard Champion Pack! Denne hurtige og dødbringende DLC giver dig et eksklusivt Raven Guard Champion-skin til Assault-klassen og et unikt Bolt Pistol-våbenskin.