Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Raven Guard Champion Pack
Zaatakuj z cienia dzięki pakietowi Raven Guard Champion Pack! To DLC zapewnia ekskluzywną skórkę szybkiego i zabójczego czempiona Kruczej Gwardii dla szturmowca oraz unikalną skórkę pistoletu boltowego.To DLC wchodzi w skład przepustki sezonowej 2.