Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Raven Guard Cosmetic Pack
Bear the colours of the Raven Guard Successor Chapters with the Raven Guard Cosmetic Pack! This DLC contains more than 40 cosmetic items and options from 8 Raven Guard chapters. The Raven Guard Cosmetic Pack is available as part of the Season Pass.