Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Raven Guard Cosmetic Pack
Ved at købe dette bundt låses der op for noget af indholdet i tilpasningsmenuen. Du kan låse det tilknyttede indhold op med rekvireringspoint opnået i PvP- og PvE-tilstande. Læs beskrivelserne af hver Pack for at få flere oplysninger.