Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Raven Guard Cosmetic Pack
⁠Po zakupie tego pakietu możesz odblokować część jego zawartości w menu modyfikacji. Odpowiednie treści odblokujesz za pomocą punktów rekwizycji zdobywanych w trybach PvP oraz PvE. By dowiedzieć się więcej, sprawdź opis każdego z pakietów.