Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Salamanders Champion Pack 2
Set your enemies ablaze with the Salamanders Champion Pack 2, granting you a full-body Armour skin for the Heavy class and a Multi-Melta skin honouring the warriors of Nocturne.
The cosmetics in this DLC can only be equipped in the game’s Operations, Siege and Eternal War multiplayer modes.