Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Salamanders Champion Pack 2
Få dine fjender til at brænde med Salamanders Champion Pack 2, der giver dig et panserskin til hele kroppen til den tunge klasse og et multi-melta-skin, der ærer Nocturne-krigerne.
De kosmetiske genstande i denne DLC kan kun anvendes i spillets Operations-, Siege- og Eternal War-multiplayer-tilstande.