Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Salamanders Champion Pack 2
Rentungkan musuh anda dengan Pek Salamanders Champion 2, yang memberi anda skin Perisai seluruh badan untuk kelas Berat dan skin Multi-Melta yang melambangkan pahlawan Nocturne.