Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Salamanders Champion Pack 2
Ağır sınıfı için tüm vücudu saran Zırh görünümü ve Nocturne savaşçılarını onurlandıran bir Çoklu Melta görünümü içeren Salamanders Champion Pack 2 ile düşmanlarını ateşe ver.
Bu DLC'de yer alan görünüş eşyaları oyunun Operasyonlar, Kuşatma ve Ebedî Savaş çok oyunculu modlarında kuşanılabilir.