Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Salamanders Champion Pack
Stań się ucieleśnieniem umiejętności bojowych swojego zakonu dzięki pakietowi Salamanders Champion Pack, w którym znajdziesz skórki pełnego pancerza wspomaganego snajpera oraz boltowego karabinu snajperskiego noszące barwy wojowników z Nocturne'a.