Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Salamanders Champion Pack
Tümeninin gururlu savaş mirasını Keskin Nişancı sınıfı için tüm vücudu kaplayan benzersiz bir Güç Zırhı görünümü ve Nocturne savaşçılarının renklerini ve simgelerini taşıyan bir Bulon Keskin Nişancı Tüfeği görünümü veren Salamanders Champion Pack ile onurlandır.