Warhammer 40,000: Space Marine 2 – Salamanders Cosmetic Pack
Rzuć się w ogień bitwy i uderz w kowadło wojny z pakietem Salamanders Cosmetic Pack! Ten zestaw zawiera ponad 20 przedmiotów kosmetycznych z 4 zakonów dziedzicznych Salamander. To DLC wchodzi w skład przepustki sezonowej 2.