Warhammer 40,000: Space Marine 2 - Season Pass
Save money on additional content for Warhammer 40,000: Space Marine 2 with the Season Pass and receive armour, weapon and Champion cosmetics from your favorite Space Marine chapters. Content can be downloaded from the store or in-game upon release.